Trimis: Mie Feb 27, 2008 12:00 am Titlul subiectului: Ce, cum si de ce scade in presa romaneasca (II)
Pornind de la ultimele rezultate SNA, am scris saptamana trecuta cate ceva despre piata de media scrisa in ansamblu, despre cotidiene si saptamanalele economice. Revin, asa cum promisesem, cu informatii despre revistele glossy de femei si ghiduri TV. Una peste alta, e un stil de presa fara incarcatura politica, dar care reprezinta principala inovatie adusa pe piata romaneasca de publisheri straini ca Ringier, Edipresse-AS sau Sanoma. E vorba de segmente cu cel putin trei competitori, cu tiraje mari si venituri la fel de mari din reclama.<br><a id="ext-gen58" style="font-weight: bold;" biggtype="link" href="http://comanescu.hotnews.ro/ce-cum-si-de-ce-scade-in-presa-romaneasca-ii.html" target="_blank">Vezi tabelele cu rezultatele de audienta si comenteaza pe blogul lui Comanescu</a>
Mai mult... _________________ forum.bocu.ro AIS (Automated Info System)
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Nu puteți descărca fișiere în acest forum
Referință subiect (Stil MLA) "Ce, cum si de ce scade in presa romaneasca (II)." Mesaj online. Mie Feb 27, 2008 12:00 am. razvan.bocu.ro / forum.bocu.ro. Vin Apr 26, 2024 7:57 pm. < http://forum.bocu.ro/viewtopic.php?t=8737 >.